شماره تلفن: 02122242687

همه چیز درباره بهترین درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

اکثر افرادی که قصد خرید درب اتوماتیک را دارند همیشه به دنبال بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای هستند. درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر قطعات با کیفیت و مرغوب باید به صورت حرفه ای نیز نصب شده باشد. در صورتی که درب اتوماتیک شیشه ای به درستی نصب نشده باشد، پس از مدتی دچار لرزش و ایجاد صدا می شود.

درب های شیشه ای به عنوان درب های ورودی ساختمانی باید از ایمنی و امنیت کافی برخوردار باشند، به همین دلیل اکثر افراد از بهترین برند های درب اتوماتیک شیشه ای خرید می کنند، زیرا این شرکت ها علاوه بر گارانتی محصولات خود، پشتیبانی، تامین و گارانتی 24 ساعته را نیز بر عهده دارند. قطعات مصرفی متخصصان این حوزه پس از نصب کار خود هرگز مشتری را رها نخواهند کرد و همواره مسئولیت کار خود را بر عهده خواهند داشت.

درب های اتوماتیک یکی از پرکاربردترین درب های برقی هستند که در ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. درب های اتوماتیک مدل های مختلفی در برندهای مختلف دارند به طوری که افراد با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب می کنند، یکی از دلایل استفاده از درب های اتوماتیک سهولت استفاده از آنها است که به شیوه های گوناگونی عمل می‌کنند یکی از آن شیوه ها استفاده از ریموت کنترل برای باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک است.

انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک معمولا یکی از رایج ترین سوالات خریداران این درب های هوشمند است.از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تعدادی از برند ها و همچنین عوامل موثر در انتخاب بهترین برند را بررسی کنیم.

مسلما دانستن نحوه استفاده صحیح از درب های اتوماتیک موجب تسریع در رفع نیاز مشتریان گرامی خواهد شد. و مطمئنا از بروز مشکلات بی اهمیت و اتلاف وقت، انرژی و همچنین مشکلات و ایرادات ناخواسته در خود سیستم درب اتوماتیک جلوگیری می کند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به خصوص در مراکز پرتردد باید از بهترین مارک درب اتوماتیک استفاده کرد.

بهترین درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از متریال مختلفی ساخته می شود که هر چه این متریال استفاده شده بهتر باشد درب اتوماتیک با کیفیت و استانداردتری خواهیم داشت. همانطور که گفته شد تجهیزات به کار رفته در درب برقی یکی از عوامل موثر در انتخاب بهترین برند می باشد. از جمله این قسمت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب اتومیاتیک شیشه ای و مزایا

برد الکترونیکی

چشمی یا حسگر

ریموت یا کنترل

موتور الکتریکی

چرخ دنده و گیربکس

قفل مکانیکی

فلاشر

ریل

گیره چرخدار

جک

تسمه

اکثر افرادی که قصد خرید درب محافظ برقی را دارند، مایل به خرید بهترین مارک هستند. برای اینکه بتوانید بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای را برای محل کار خود انتخاب کنید، لازم است با انواع درب اتوماتیک شیشه ای آشنا شوید تا در نهایت بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین آن را خریداری کنید. همچنین باید بدانید علاوه‌بر انواع درب اتوماتیک شیشه ای، انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگ هم وجود دارند که که فروشگاه مکث در ارائه دهنده خدمات فروش و نصب و تعمیر در این زمینه نیز است.

در زیر به محبوب ترین درب های اتوماتیک شیشه ای اشاره کرده ایم.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی با قابلیت باز و بسته شدن کشویی و مناسب برای مکان های بسیار شلوغ. پایین بودن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، خرابی کمتر و تعمیر آسان تر از مزایای اصلی این درب ها است. نام دیگر این درب، درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ است. درب های اتوماتیک اسلایدینگ به صورت 2 لنگه و 4 لنگه موجود می باشد. عملکرد درب اتوماتیک 2 لنگه کشویی به این صورت است که در ساختار آن یک تیغه به ورودی چسبانده شده و یک لاملا متحرک نیز بر روی لبه آن قرار گرفته است. هنگامی که یک فرمان حرکتی تشخیص داده می شود، قسمت متحرک در قسمت ثابت جمع می شود و باعث باز شدن درب می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با حرکت روان به لطف چرخ های پلیمری و مناسب برای مکان های پر رفت و آمد

درب های گردان اتوماتیک جلوه فوق العاده ای دارند و می توان از آن ها به عنوان درب ورودی و خروجی استفاده کرد و برای مکان های شیک مانند هتل ها و مکان هایی که اختلاف دمای زیادی وجود دارد مناسب است.

درب های اتوماتیک شیشه ای کرو به صورت دایره ای و ایجاد هماهنگی با ساختمان های با نمای گرد طراحی شده اند

درب های اتوماتیک تاشو مناسب برای تردد نامحدود و بسیار زیاد

درب های شیشه ای لولایی اتوماتیک برای ورودی های کوچک مناسب بوده و از نظر ظاهری شبیه درب های لولایی معمولی هستند.

و…

بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای درب هایی هستند که متناسب با کاربرد مورد انتظار شما هستند و پس از آماده شدن می توانید بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده کنید. شناخت انواع درب شیشه ای برقی و مزایا و معایب هر کدام به شما این امکان را می دهد که در این زمینه تصمیم درستی بگیرید.

بهترین شرکت درب اتوماتیک ایران

همانطور که می دانیم امروزه به دلیل استفاده گسترده از درب برقی، شرکت های زیادی اقدام به تولید و نصب انواع درب برقی شیشه ای و درب برقی پارکینگی نموده اند. برخی از انواع این شرکت ها تنها در زمینه تولید، ساخت و توزیع نوع خاصی از درب اتوماتیک فعالیت می کنند که این امکان را به آن ها می دهد تا نسبت به تولید خود با تمرکز بر تولید محصولات تخصص خاصی در این زمینه داشته باشند.

اما برخی دیگر از شرکت های ارائه دهنده این محصول در زمینه طراحی و ساخت انواع درب های الکترونیکی متخصص هستند. بنابراین می توانید از طریق هر شرکتی که انتخاب می کنید درب برقی را خریداری نمایید. بنابراین می توانید به سایت گروه صنعتی مکث در مراجعه کرده و پس از مشاهده انواع درب اتوماتیک و انتخاب درب مورد نظر با مشاوران ما در ارتباط با محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تماس بگیرید و پس از احراز هویت دقیق نسبت به خرید درب برقی محصول مورد نظر اقدام نمایید.

فراموش نکنید که بهترین شرکت درب برقی علاوه بر سابقه کاری درخشان، باید نام خوبی نیز در بازار داشته باشد و این نام نیک به رضایت مشتری بستگی دارد. گروه صنعتی مکث در علاوه بر طراحی، عملکرد و نصب درب های اتوماتیک از تمامی محصولات خود نیز پشتیبانی می کند تا نگران کمبود یا کمبود قطعات نباشید.

معیارهای انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

علاوه بر جنس درب و مواد اولیه به کار رفته در درب، نوع عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای نیز می تواند ملاک انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای باشد.

به این ترتیب هر چه عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای راحت تر باشد و مقاومت بیشتری داشته باشد می تواند جزء بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای باشد.

اساس کار این درب های شیشه ای اتوماتیک پیچیده نیست، اما نصب به یک فرد حرفه ای و تحصیل کرده نیاز دارد. این درب های اتوماتیک به صورت مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی کار می کنند که هر کدام مکانیسم های خاص خود را دارند.

بدین ترتیب در درب های اتوماتیک مکانیکی کار بر اساس دنده و گیربکس انجام می شود در حالی که در درب های اتوماتیک هیدرولیک بر اساس فشار روغن و سایر مواد مایع و در درب های پنوماتیک بر اساس فشار گاز عمل می شود. محل استفاده از درب تعیین کننده نوع درب اتوماتیک شیشه ای است.

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک باعث شیک بودن شکل و ظاهر ساختمان شده و جلوه زیبایی به آن می دهد و همین عامل باعث جذب مشتری در مناطق تجاری، تفریحی و خدماتی می شود.

 در برابر سایش و حرارت مقاوم است.

 از آنجایی که مانند سایر درها دائماً باز نیستند و در هنگام ورود و خروج باز و بسته می شوند از هدر رفتن انرژی و از مصرف زیاد آن جلوگیری می کنند.

دارای سرعت عمل مناسب بوده و به همین دلیل بهترین عملکرد و کاربرد را در مکان های شلوغ و ترافیک سنگین دارد و از ایجاد ترافیک و ازدحام در ورودی جلوگیری می کند.

از فضای موجود بیشترین و بهترین استفاده را می کند.

می توانید در ساخت درب، طرح و مدل و سایز مورد نظر خود را سفارش دهید و درب اتوماتیک به سلیقه خود و متناسب با فضای مورد نظر خود داشته باشید.

 ایمنی و امنیت بالایی دارد که از صدمات و تلفات جلوگیری می کند و نسبت به درب های دیگر مفیدتر است.

از ورود آلاینده ها و گرد و غبار در نقاط پرتردد جلوگیری می کند.

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای کاربردی بودن و سهولت استفاده از آن هاست. به عنوان مثال، هنگام ورود و خروج، نیازی نیست که وسایل خود را روی زمین بگذارید و در را باز کنید. یا زمانی که فرزندی به همراه دارید باز و بسته کردن درهای دیگر برایتان کمی سخت است اما درب اتوماتیک شیشه ای این مشکل را حل کرده و با باز و بسته شدن خودکار راحتی را برای شما فراهم کرده است.

تنظیم درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای قابل تنظیم بوده و لازم است بسته به حجم تردد مجددا تنظیم شود. به عنوان مثال، برخی از قطعات ممکن است خارج از مدار اصلی خود باشند، یا لت های درب نیاز به نصب مجدد داشته باشند، که باید آن ها را به تنظیمات اولیه خود بازگرداند.

ممکن است برای تنظیم درب اتوماتیک شیشه ای متوجه شوید که درب فرمان باز و بسته شدن را در زمان مناسب صادر نمی کند یا هنگام باز و بسته شدن ضربه می زند. گاهی اوقات علت این مشکل حساسیت بالای سنسورهای درب می باشد که با هر حرکت کوچک سنسورهای درب شروع به کار می کنند که در دراز مدت ضمن تاثیر منفی بر کارایی درب، ممکن است به مشکل آزاردهنده ای نیز تبدیل شود. به دلیل قطع برق مکرر ممکن است این تنظیمات را غیرفعال کند.

تنظیم مجدد درب اتوماتیک مستلزم آن است که ابتدا مشکل درب را شناسایی کرده و متوجه شوید که کدام قسمت مشکل را ایجاد کرده است، سپس تنظیمات صحیح آن قسمت را انجام دهید. فراموش نکنید که تنظیمات اشتباه می تواند مشکلات بزرگ تری را به همراه داشته باشد و قطعاً باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران درب شیشه ای با آن مواجه هستند سرعت باز و بسته شدن درب است.هنگام نصب درب تنظیمات پیش فرض درب اتوماتیک شیشه ای در نظر گرفته شده است که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را تغییر دهید.

درب اتوماتیک شیشه ای تک لنگه

درب اتوماتیک شیشه ای تک لنگه یکی از ساده ترین و پرکاربردترین انواع درب اتوماتیک می باشد که به دلیل حرکت خطی و حداقل فضای مورد نیاز از فضای موجود در مغازه ها و اماکن عمومی به نحو مطلوبی استفاده می کند. در اکثر ورودی ها معمولاً درب اتوماتیک شیشه ای به صورت دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک قابل اجرا می باشد.

درب های شیشه ای اتوماتیک تک لنگه برای مکان هایی با عرض دهانه ورودی غیر استاندارد مناسب هستند. این نوع درب اتوماتیک بیشتر در مکان هایی با عرض 250 سانتی متر استفاده می شود. حرکت این درها باعث می شود که لولاهای متحرک روی لولاهای ثابت بلغزند. این نوع درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده اکثر افرادی است که ساختمان آن ها دارای ورودی اندازه استاندارد نیست.

آخرین کلام

معمولاً بهترین مارک درب اتوماتیک از روی یک سری فاکتور ها مشخص می شود که نحوه عملکرد آن در مجموعه بهترین مارک را مشخص می کند. درب اتوماتیک شیشه ای درب هایی هستند که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و کاربر در هنگام خرید درب اتوماتیک به عملکرد صحیح قطعات توجه می کند، معمولا بهترین درب اتوماتیک شیشه ای از دید کاربر درب الکترونیکی که کمترین ایراد را دارد می باشد.

بهترین درب اتوماتیک و سازنده بهترین برند در کیفیت قطعات، خدمات پس از فروش یکی از موارد مهم برای کاربران است. بسیاری از شرکت ها مسئولیت خرابی محصولات خود را پس از فروش نمی پذیرند و این امر باعث آزردگی کاربر می شود. مجموعه این عوامل و همچنین رضایت کاربران سابق به افراد کمک می کند تا بهترین برند درب اتوماتیک را از بین برند های مختلف تشخیص دهند. در صورت داشتن سوال در مورد سایر برند های درب اتوماتیک می توانید از طریق کارشناسان ما در مکث در در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *