کرکره برقی تیغه فولادی

ویژگی های خاص کرکره برقی فولادی، باعث متمایز شدنش بین انواع کرکره برقی شده است

کرکره برقی تیغه فولادی، همان گونه که از اسمش مشخص است تشکیل شده از کنار هم قرار گرفتن تیغه فولادی، ناگفته نماند که ریل و دیگر قطعات فلزی این کرکره هم از جنس فولاد می باشند. خاصیت منحصر به فرد این کرکره برقی، پایداری و استحکام بسیار بالای آن است. به گونه ای که بین مدل های مختلف کرکره برقی، به عنوان کرکره ضد سرقت معروف است. در اصل، بالا بودن میزان مقاومت کرکره فولادی در مقابل فشار و ضربه، احتمال نفوذ و تخریب آن را تا حد بسیاری کاهش می دهد و به صورت چشمگیری، امنیت درب ورودی ساختمان مورد نظر را افزایش می دهد. کرکره برقی فولادی فواید بسیاری دارد که در ادامه مطلب، تصمیم داریم درباره مزیت های نصب و قیمت آن با شما صحبت کنیم. پس اگر تصمیم به خرید این کرکره ضد سرقت دارید، مطالعه این متن را از دست ندهید.

کرکره برقی تیغه فولادی ضد سرقت چیست؟

امنیت و کنترل ورود خروج درب پارکینگ ساختمان، یکی از اصلی ترین المان های تأمین امنیت یک ساختمان محسوب می شود. تفاوتی نمی کند که ساکن یک ساختمان مسکونی باشید یا مالک یک واحد تجاری، در هر صورت ضروری است که امنیت آن از هر لحاظ برقرار نمایید. نصب کردن یک درب معمولی برای پارکینگ نمی تواند آن گونه که باید ایمنی ساختمان را برقرار کند؛ اما نصب کرکره برقی تیغه فولادی ضد سرقت یا کرکره برقی رول گیتر، همان طور که از نامش پیداست می تواند راهکاری عالی جهت افزایش امنیت یک ساختمان باشد. کار با این کرکره برقی فولادی همچون کار با کرکره رول آپ بسیار آسان است و شما قادر خواهید بود بدون پیاده شدن از خودرو، درب اتوماتیک پارکینگ را فقط با فشردن یک دکمه روی ریموت باز و بسته کنید. جدای از کرکره برقی فولادی، 2 جا قفلی در تیغه انتهایی دارد که بعد از بسته شدن درب، جریان برق را قطع می کنند تا مجدداً درب به واسطه ریموت باز نگردد و تا زمانی که باز نشود، جریان برق وصل نخواهد شد.

ویژگی های تیغه کرکره فولادی

این تیغه از ورق های گالوانیزه St37 با ضخامت 0.7 تا 0.9 میلی متر تولید می گردد. بر روی این تیغه های فولادی، یک لایه پوشش دهنده قرار می گیرد که ویژگی ضد خش بودن را به تیغه های کرکره برقی فولای می دهد. یکی از فلزات بسیار قوی با طول عمر بالا، فولاد می باشد به همین جهت این کرکره برقی که از فولاد ساخته شده است، مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار و ضربه دارد. یادآور شویم که مقدار مقاومت تیغه به ضخامت آن هم بستگی دارد، به عبارتی دیگر هر قدر تیغه ضخیم تر باشد، مقاومت آن بیشتر است. تیغه فولادی کرکره برقی در 2 مدل سوراخ دار یا پانچ و مدل ساده با انتخاب رنگ به دلخواه مشتری تولید می گردد. مدل پانچ دار، به جهت رد شدن نور و هوا است که بعضی کسب و کارها ترجیح می دهند برای زیبا جلوه دادن فروشگاه خود، از کرکره برقی تیغه فولادی پانچ دار استفاده کنند.شما می توانید با خرید کرکره برقی فولادی از مکث در، به صورت کامل امنیت درب ورودی ساختمان و فروشگاه خود را تأمین نمایید.

 خاصیت منحصر به فرد کرکره برقی تیغه فولادی ، پایداری و استحکام بسیار بالای آن است

مزیت های کرکره برقی فولادی

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم، کرکره برقی با تیغه فولادی کرکره ای زیبا و مستحکمی است که در بازار به جهت ویژگی ضد سرقت و ضد حریق بودن، با نام کرکره برقی ضد سرقت شناخته می شود. ویژگی های خاص این کرکره، باعث متمایز شدنش بین انواع کرکره برقی شده است که در ادامه مطلب، به آن ها اشاره ای خواهیم داشت:

ضد سرقت بودن

یکی از اصلی ترین ویژگی های کرکره فولادی، ضد سرقت بودن آن است. استفاده از این کرکره برقی باعث می شود امنیت محل مورد نظر افزایش یابد.

ضد ضربه بودن

ضربه موجب ایجاد اختلال در باز و بسته شدن کرکره برقی تیغه فولادی و تغییر شکل تیغه های آن می شود. خاصیت ضد ضربه بودن این مدل کرکره باعث می شود در مقابل وارد شدن ضربات مختلف، به تیغه ها آسیبی وارد نشود.

عمر مفید طولانی

کرکره برقی فولادی به دلیل ساختار مستحکمی که دارد، قادر است بالای 20 سال عمر مفید داشته باشد و اگر به صورت صحیح از آن مراقبت شود، طول عمر آن می تواند تا 30 سال هم افزایش یابد. طولانی بودن عمر کرکره فولادی دو فایده دارد: یکی اینکه تا مدت ها احتیاجی به تعویض یا تعمیر کرکره برقی نخواهید داشت و در وهله دوم، قیمت تیغه فولادی کرکره برقی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

تکنولوژی گالوانیزاسیون

در کرکره فولادی، تکنولوژی گالوانیزاسیون به کار گرفته شده است. گالوانیزه کردن در حقیقت، افزودن روکشی از جنس روی بر فلزات است که موجب افزایش استحکام فلزات در مقابل آب می شود.

ضد فرسایشی بودن

بسیاری از مدل های کرکره های برقی به مرور زمان، دچار خوردگی و فرسایش شده و دلایل مختلفی نظیر: طوفان و بارندگی، تغییرات جوی، تابش مستقیم خورشید، آلودگی هوا و عواملی از این قبیل موجب فرسایش درب کرکره ای می شود. کرکره فولادی به جهت گالوانیزه بودن و خاصیت ضد فرسایشی، استحکام بالایی در برابر بروز چنین شرایطی دارد که موجب می گردد، کیفیت و زیبایی تیغه ها در طولانی مدت حفظ شود.

ثبات رنگ

از بین رفتن رنگ کرکره با گذشت زمان، یکی از عیوبی است که در کرکره های عادی وجود دارد. در صورتی که کرکره فولادی به جهت گالوانیزه بودن، رنگ خود را ثابت نگه می دارد و در طولانی مدت دچار تغییر رنگ نمی شود.

عایق بودن

عایق بودن در حقیقت به معنای ممانعت از اتلاف انرژی است. کرکره برقی فولادی به جهت داشتن عایق حرارتی، از هدر رفت انرژی ساختمان جلوگیری می نماید.

یکی از اصلی ترین مزایای کرکره فولادی عمر مفید آن است، به گونه ای که این کرکره به هیچ عنوان دچار خرابی و ایراد نمی شود. فراموش نکنید که این موضوع به چگونگی نگهداری و رعایت بعضی نکات به واسطه کاربر هم بستگی دارد. اما اگر کرکره برقی شما مشکل دار شد و یا در زمان باز و بسته شدن آن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، باید برای عیب یابی آن با کارشناسان حرفه ای شرکت مکث در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *