کرکره برقی تیغه آلومینیوم

مزیت های نصب کرکره برقی تیغه آلومینیوم بسیار زیاد است

یکی از مقاوم ‌ترین و بهترین کرکره های برقی که برای درب اتوماتیک پارکینگ‌های مسکونی، فروشگاه‌ ها، مغازه ‌ها و مراکز خرید کاربرد دارد، کرکره برقی تیغه آلومینیوم است. این کرکره، به جهت شکل‌ پذیری آسان فلز آلومینیوم و مقاوم بودن آن نسبت به دیگر کرکره های برقی، طرفداران بسیاری دارد. اقتصادی بودن قیمت این کرکره، مزیت دیگری است که سبب پرفروش بودن آن شده است. در این مقاله تصمیم داریم تا در رابطه با کرکره آلومینیومی، نقاط قوت و مزایای نصب آن صحبت کنیم. پس، اگر به دنبال خرید کرکره برقی آلومینیومی هستید با ما همراه باشید تا با خاطری جمع تر آن را تهیه کنید.

ویژگی ‌های کرکره برقی تیغه آلومینیوم

تیغه این کرکره برقی از جنس آلومینیوم بوده و تشکیل شده از کنار هم قرار گرفتن تیغه‌ های آلومینیومی که به واسطه یک موتور با نیروی برق، بالا و پایین می رود. در اصل، شما به وسیله یک ریموت کوچک قادر خواهید بود حرکت رو به بالا و پایین کرکره آلومینیومی را کنترل کنید. مقاومت بالا در مقابل ضربه و توان بالای تحمل حرارت، از ویژگی های اصلی انواع کرکره آلومینیومی محسوب می شوند. همچنین، نمای زیبای این کرکره سبب شده است تا برای درب پارکینگ منازل و اکثر فروشگاه ‎ها مورد استفاده قرار بگیرد. از سویی دیگر، این کرکره برقی به جهت وزن سبکی که دارد، یک گزینه عالی جهت نصب به عنوان کرکره آلومینیومی پنجره می باشد. شما باید در زمان خرید انواع کرکره‌های برقی به جنس و کیفیت تیغه، دقت داشته باشید.

مزایای نصب کرکره برقی تیغه آلومینیوم

در این بخش قصد داریم، مزیت های نصب کرکره برقی تیغه آلومینیوم را به طور کامل و دقیق بیان کنیم:

مقاومت بالای کرکره آلومینیوم

این کرکره همچون کرکره فولادی، مقاومت فوق العاده بالایی در مقابل فشار، ضربه و البته آتش سوزی دارد. هر چند که نازک ‎ترین تیغه ‌های آلومینیومی هم استقامت بسیاری در مقابل فشار و ضربه دارند، اما به این نکته توجه داشته باشید که مقاومت این کرکره به وسیله استفاده از تیغه آلومینیومی با ضخامت بالا می باشد. در نتیجه، هر چه ضخامت تیغه آلومینیومی بیشتر باشد، دوام کرکره آلومینیومی بالاتر خواهد بود.

ضد خش بودن آلومینیوم

خاصیت ضد خش بودن این کرکره سبب می‌شود نمای کرکره برقی شما همیشه نو و زیبا به نظر برسد و در صورت ایجاد سیل، تگرگ و تغییرات جوی دچار صدمه نشود.

المان های انتخاب تیغه آلومینیومی

تیغه، مهم ترین اجزا در کرکره برقی تیغه آلومینیوم است. در نتیجه، برای تهیه این تیغه باید به مساحت درب ورودی، وزن، میزان تردد از درب و موتور کرکره برقی توجه داشته باشید. قیمت تیغه آلومینیومی بر اساس وزن کرکره و ضخامت تیغه آلومینیوم تعیین می ‌گردد.

بهترین تیغه کرکره برقی

بهترین تیغه کرکره برقی آلومینیوم می باشد. کیفیت بیلت آلومینیوم یا همان شمش آلومینیوم، اصلی ترین عامل در کیفیت تولید تیغه آلومینیومی است. بیلت ‌ها در درون کانتینر جای گرفته و با اعمال فشار به روی آن ها به تیغه‌ های آلومینیوم فرم داده می ‌شود. فرم ‌دهی تیغه ‌ها به صورت سرد و گرم امکان پذیر است، به طور کلی می‎ توان بیان کرد که بهترین نوع آلیاژ آلومینیوم به جهت استحکام و شکل ‌پذیری و فرم دهی، آلیاژ 6063 است. فراموش نکنید که کیفیت قالب، تأثیر فوق العاده ای در کیفیت تیغه آلومینیوم نهایی تولید شده دارد.

اگر به دنبال بهترین کرکره برقی تیغه آلومینیوم هستید، شرکت مکث در با افتخار به همراه کادری مجرب و متخصص در خدمت شما عزیزان می باشد.

انواع تیغه کرکره‌ برقی آلومینیوم

انواع تیغه کرکره‌ برقی آلومینیوم، به دو دسته تیغه غضروف‌ دار و فوم‌ دار آلومینیوم تقسیم می شوند. در ادامه مطلب، در مورد ویژگی ‌های هر یک از این تیغه ها و مزایای خرید کرکره برقی آلومینیومی صحبت می ‌کنیم:

 

یکی از بهترین کرکره های برقی که برای درب پارکینگ‌ های مسکونی است کرکره برقی تیغه آلومینیوم است

تیغه آلومینیومی غضروف دار

این تیغه‌ ها در زمان ساخت، بین دو تیغه از مفصلی که به صورت s می باشد، قرار داده می شوند و به آن غضروف می ‌گویند. نصب غضروف در بین تیغه ‌های کرکره، سبب زیباتر شدن نمای کرکره و روان شدن حرکت آن می ‌شود. همچنین، این مفصل اضافه موجب می گردد کرکره تیغه آلومینیوم در زمان باز و بسته شدن، صدای کمتری ایجاد نماید. طول تیغه کرکره برقی غضروف دار آلومینیومی 90 میلی متر می باشد که 70 میلی متر آن تیغه و 20 میلی متر دیگر غضروف است. تیغه ‌های غضروفی در رنگ ‌های مختلفی ساخته می ‌شوند و این امکان وجود دارد که غضروف ‌ها به یک رنگ و تیغه ‌ها به رنگ دیگری مونتاژ شوند.

ویژگی های غضروف آلومینیومی

این غضروف ویژگی‌ های منحصر به فردی دارد که نه فقط برای کرکره برقی ایجاد مقاومت می کند؛ بلکه ظاهر زیبایی به آن می ‌دهد و در طولانی مدت از بروز سر و صدای کرکره هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می کند. ویژگی های غضروف آلومینیومی عبارتند از:

  • تنوع رنگی بالا و سفارش رنگ به انتخاب مشتری
  • زیبایی نمای بیرونی
  • ضد ضربه و کرکره ضد سرقت
  • مقاوم در مقابل زنگ زدگی
  • مقاوم در مقابل آتش سوزی

تیغه آلومینیوم فوم دار

این تیغه هم از بیلت آلومینیوم ساخته می شود و درون آن، خمیر پلی اروتان ریخته می گردد و شما به دلخواه می توانید رنگ الکترواستاتیک (ضد خش) آن را انتخاب نمایید. به جهت کم صدا بودن و سبک بودن تیغه آلومینیوم فوم دار در مقایسه با دیگر تیغه ‌ها، این تیغه برای محیط ‌هایی که عدم سر و صدا از اهمیت بسیاری برخوردار است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. وزن این مدل تیغه ها بین 8 الی 12 کیلوگرم و در عرض و ارتفاع 7 متر قابل نصب است.

مزایای تیغه آلومینیوم فوم دار

این تیغه آلومینیومی مزیت های بسیاری دارد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تیغه فوم دار آلومینیومی، وزن کمی دارد و به همین جهت، موقع باز و بسته شدن، احتیاج به صرف انرژی زیادی ندارد.
  • وجود فوم سبب می گردد تا اصطکاک زیادی بین تیغه ها و ریل ایجاد نشود، همین امر سبب طول عمر بیشتر کرکره برقی می شود.
  • این تیغه عایق مناسبی برای گرما و سرما و صدا می باشد و از هدر رفت انرژی ممانعت می‌ کند.
  • داشتن فوم در تیغه های کرکره برقی از ایجاد سر و صدا در زمان باز و بسته شدن جلوگیری می‌ کند.

شما با خرید این کرکره برقی از مکث در، می توانید امنیت و آرامش را تا سال ها به خود و خانواده خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *