اکسس کنترل تردد

اکسس کنترل تردد، یک سیستم امنیتی است

 

اکسس کنترل تردد، یک سیستم امنیتی است که برای کنترل دسترسی افراد به یک مکان خاص استفاده می شود. این سیستم، از یک یا چند دستگاه کنترل دسترسی تشکیل شده است که به یک درب، راهبند یا سایر دستگاه های کنترل دسترسی متصل می شوند. انواع مختلفی از دستگاه های کنترل دسترسی وجود دارند که از روش های مختلف برای شناسایی افراد استفاده می کنند. رایج ترین انواع دستگاه های کنترل دسترسی عبارتند از:

  • دستگاه کنترل دسترسی اثر انگشت: این دستگاه کنترل تردد، از اثر انگشت افراد برای شناسایی آنها استفاده می کنند.
  • دستگاه کنترل دسترسی کارتی: این دستگاه ها، از کارت های هوشمند برای شناسایی افراد استفاده می کنند.
  • دستگاه کنترل دسترسی تشخیص چهره: این دستگاه ها، از ویژگی های چهره افراد برای تشخیص آنها استفاده می نمایند.
  • دستگاه کنترل دسترسی رمز: این دستگاه ها هم از رمزهای عبور برای شناسایی اشخاص استفاده می کنند.

اکسس کنترل تردد، می تواند برای افزایش امنیت یک مکان به کار گرفته شود. این دستگاه اکسس کنترل، قابلیت استفاده شدن برای اهداف تجاری و غیرتجاری را دارد. این سیستم در طیف گسترده ای از مکان ها از جمله: ساختمان های اداری، ساختمان های تجاری، مدارس، بیمارستان ها و فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایا اکسس کنترل تردد درب

 

اکسس کنترل درب، مزایای متعددی را شامل می شود و به همین دلایل، مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • افزایش امنیت: اکسس کنترل درب، می تواند به جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به یک مکان کمک کند. به عنوان مثال، می توان از اکسس کنترل تردد برای ممانعت از ورود افراد غیرمجاز به بخش های حساس مانند: اتاق سرور یا اتاق مدیریت استفاده نمود.
  • کنترل دسترسی:اکسس کنترل درب، می تواند برای کنترل دسترسی افراد به بخش های مختلف یک مکان استفاده شود.
  • گزارشات: این اکسس، قابلیت ارائه گزارشات دقیقی از ورود و خروج افراد را دارد.
  • انعطاف پذیری: این دستگاه، قادر است برای نیازهای مختلف انعطاف پذیری داشته باشد.

با توجه به عوامل ذکر شده اکثر صاحبان مشاغل از این دستگاه ها برای کنترل ورود و خروج کسب و کار خود استفاده می کنند.

 

اکسس کنترل تردد، یک سیستم امنیتی است که برای کنترل دسترسی افراد به یک مکان خاص استفاده می شود.

انتخاب دستگاه کنترل دسترسی درب

 

هنگام انتخاب دستگاه اکسس کنترل درب، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند، این المان ها شامل:

  • نوع شناسایی: دستگاه کنترل دسترسی، باید از روش شناسایی مناسبی استفاده کند که برای نیازهای شما مناسب باشد.
  • قابلیت های امنیتی: این دستگاه، باید دارای قابلیت های امنیتی خوبی باشد تا از ورود افراد غیرمجاز به یک مکان جلوگیری نماید.
  • گزارشات: دستگاه کنترل دسترسی باید گزارشات دقیقی از ورود و خروج افراد را ارائه دهد.

پس با توجه به نیاز خود، اکسس کنترل تردد مورد نظر خود را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

 

قیمت اکسس کنترل درب

 

قیمت اکسس کنترل بسته به عوامل مختلفی از جمله: نوع دستگاه، قابلیت های امنیتی، گزارشات و انعطاف پذیری متفاوت است. به طور کلی، قیمت اکسس کنترل از چند میلیون تومان تا چند میلیارد تومان متغیر است. عوامل مؤثر بر قیمت اکسس کنترل عبارتند از:

  • نوع دستگاه: دستگاه های کنترل دسترسی با روش های شناسایی مختلف، قیمت های متفاوتی دارند. به طور مثال، دستگاه های کنترل تردد اثر انگشت، معمولاً گران تر از دستگاه های کنترل دسترسی کارتی می باشند.
  • قابلیت های امنیتی: دستگاه های کنترل تردد با قابلیت های امنیتی بالاتر، قیمت های بالاتری دارند. به عنوان مثال، دستگاه های کنترل دسترسی با قابلیت تشخیص چهره، اغلب گران تر از دستگاه های کنترل دسترسی با قابلیت تشخیص کارت هستند.
  • گزارشات: این دستگاه ها با قابلیت ارائه گزارشات دقیق تر، قیمت های بالاتری دارند. به طور مثال، دستگاه های کنترل دسترسی با قابلیت ثبت زمان و تاریخ ورود و خروج افراد، قطعاً گران تر از دستگاه های کنترل تردد بدون این قابلیت می باشند.
  • انعطاف پذیری: دستگاه های کنترل دسترسی با انعطاف پذیری بیشتر، قیمت های بالاتری را شامل می شوند. به عنوان مثال، دستگاه های کنترل تردد که می توانند با انواع مختلف درب ها و ورودی ها سازگار شوند، بی شک گران تر از دستگاه های کنترل دسترسی که فقط با یک نوع درب مثل درب اتوماتیک شیشه ای یا ورودی سازگار هستند.

مکث در، امنیت و آسایش را با اکسس کنترل تردد برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، دستگاه مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *