کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات در برابر ورود اجباری بسیار مقاوم است.

کرکره برقی پلی کربنات

پلی کربنات ماده ای دست ساز است که مخصوصاً برای کرکره غلتکی مناسب است. مانند شیشه ، شفاف است ، اما برخلاف شیشه ، شکستن آن بسیار سخت است و در کرکره برقی پلی کربنات از آن استفاده می شود.

 

 کرکره برقی پلی کربنات به گونه ای است که در برابر ورود اجباری بسیار مقاوم است.

 

 

کرکره برقی پلی کربنات  بسیار قوی است:

جزئیات کرکره پلی کربنات در این بخش ارائه می شود.، کرکره های پلی کربنات دید بالا و قدرت استثنایی را با هم ترکیب می کنند. کرکره های پلی کربنات ما از یک طراحی خاص با میله های فولادی تقویت شده بین پانل ها طراحی شده اند. طراحی و مواد ، کرکره برقی پلی کربنات به گونه ای است که در برابر ورود اجباری بسیار مقاوم است.

کرکره های ایده آل برای نمایش اشیا با ارزش :

ترکیبی از دید بالا با مقاومت استثنایی ، کرکره های پلی کربنات Takindoor را برای فروشگاه هایی که می خواهند کالاهای با ارزش را مانند جواهرات در معرض نمایش بگذارند ، ایده آل می کند. همچنین ، این کرکره ها انتخاب خوبی برای مکانهایی هستند که به سطح بالاتری از امنیت نیاز دارند ، به عنوان مثال بانک ها.

2 نوع کرکره برقی پلی کربنات

دو نوع کرکره برقی پلی کربنات وجود دارد: .هر دو از یک ماده تقریباً نشکن ساخته شده اند ، اما تفاوت هایی وجود دارد: کرکره غلتکی نما از پانل های مداوم پلی کربنات ساخته شده است (برای کرکره های با عرض بیش از 3 متر ، پانل ها به صورت افقی با قطعات مولیون آلومینیومی به هم متصل می شوند). پانل های نزدیکتر به قسمت بالای دهانه پایین تر هستند ، در حالی که پانل های نزدیک به پایین کرکره بالاتر هستند. این تفاوت به ویژه در دهانه های بالاتر که کرکره های نما دارای مناطق بیشتری از پلی کربنات مداوم هستند ، قابل توجه است.

نوع دیگر از کرکره برقی پلی کربنات از پیوندهای كوچكتر و استاندارد شده (360 mmW x 85mmH) ساخته شده است كه توسط لوله های آلومینیوم به هم متصل می شوند. در واقع این به پرده شاتر ظاهری منظم تر می دهد و از لحاظ دیداری نیز بهتر هستند.

علاوه بر کرکره های غلتکی پلی کربنات استاندارد ، می توانیم یک نسخه مقاوم را نیز ارائه دهیم. کرکره پلی کربنات مقاوم برای آزمایش مقاومت در برابر ضربه اتومبیلی که با آن 30 مایل در ساعت می رود ، مقاومت می کند.

 

دو نوع کرکره برقی پلی کربنات وجود دارد

 

کرکره غلتکی با پانل های پر کننده پلی کربنات:

پلی کربنات ماده ای زیبا و بسیار مستحکم است ، مخصوصاً برای کرکره غلتکی مناسب است. با این حال ، این ماده گرانتر از فولاد یا آلومینیوم است. اگر یک کرکره ساخته شده کاملاً از پلی کربنات مطلوب نباشد ، ما همچنین چندین کرکره با صفحه های پر کننده پلی کربنات (لعاب) داریم.

سه نوع کرکره با شیشه های پلی کربنات:

کرکره غلتکی آلومینیومی K90 – این کرکره های سبک و زیبا با برش های پر شده از پلی کربنات هستند. کرکره های K90 فضای زیادی دارند و کاملاً مناسب برای فروشگاه ها هستند.

کرکره آلومینیومی پانچ شده K25 – این کرکره با مشخصات کوچکتر است که می تواند دارای منافذ پانچ با پرکننده های پلی کربنات مانند K90 باشد. کرکره های K25 در یک جعبه کوچکتر جمع می شوند و به ویژه برای محافظت از دهانه های کوچکتر مانند پنجره ها و درهای دفتر ، املاک خانگی و محل های پذیرایی مناسب هستند.

کرکره های کشویی شیشه ای FlexiGlide Vision – برخلاف کرکره های غلتکی سنتی ، شبکه های FlexiGlide به صورت افقی کشیده و تا می شوند. Vision Glass دارای صفحه های بزرگ لعاب دار پلی کربنات برای دید و امنیت بهینه است.

ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات:

یک کرکره کاملاً شفاف ، ساخته شده از پلی کربنات تقریباً نشکن است. کرکره های نما سد شفافی ارائه می دهند که همه کاره ، بادوام و زیبا است. اولین چیزی که در مورد این کرکره مشاهده خواهید کرد این است که چگونه احساس امنیت ایجاد می کند ، ضمن حفظ فضای زیبا و منظم، یک نوع کرکره بسیار متنوع است که در موقعیت های تجاری مانند فرودگاه ها ، مراکز خرید و رستوران های پذیرایی به خوبی کار می کند. همچنین محصول خوبی برای محافظت از پنجره های داخلی است پس سعی کنید از فروشگاه های معتبری همچون مکث در خریداری کنید.

 

ساختار کرکره برقی پلی کربنات:

ساخته شده از پانل های پلی کربنات مقاوم در برابر اشعه ماورا UV بنفش با ضخامت 5 یا 6 میلی متر که توسط ریل های لولایی آلومینیومی اکسترود شده با ارتفاع 25 میلی متر متصل می شوند. پانل ها حداقل ارتفاع 100 میلی متر و حداکثر طول صفحه 3000 میلی متر دارند. برای دیافراگم های وسیعتر ، مولیونهای مقطع H با عرض قابل مشاهده 15 میلی متر بین صفحات قرار می گیرند. ریل پایین آلومینیومی اکسترود شده و دو جداره هستند بخش آلومینیومی به عرض 50 میلی متر در عمق 80 میلی متر ، به شکل پلاستیکی ، روی مقاطع فولادی 60 میلی متر در 80 میلی متر سوار شده اند.

گزینه های قفل کردن کرکره برقی پلی کربنات:

جلوپنجره های الکتریکی به طور کلی خود قفل هستند. قفل های الکتریکی اضافی استاندارد با قفل های  الکترونیکی کنترل می شود. برای امنیت بیشتر کرکره های امنیتی ، یک واحد قفل زمینی همراه با یک جعبه عایق موتور را نیز به شکل معمول توسط فروشنده توصیه می شود.

توضیحات بیشتر درباره کرکره برقی پلی کربنات :

کرکره های نما از صفحات شفاف پلی کربنات ساخته می شوند که در ریل های اتصال آلومینیوم نصب می شوند. این کرکره امنیتی برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است. در صورت تمایل ، صفحات پلی کربنات را می توان با پوشش ضد خراش یا به شکل (شفاف) ساخت. هنگام باز شدن ، پانل ها در بالای سقف جمع شده و دهانه آن کاملاً آزاد است. همچنین برای بستن دهانه های بزرگ تا عرض 7 متر یک دریچه مناسب تهیه شده است.

ضخامت مواد پانل ها 5 یا 6 میلی متر است. ارتفاع هر پانل حداقل 100 میلی متر است. پانل های پلی کربنات منفرد با محصور کردن آنها در قاب ریل های اتصال دهنده آلومینیوم اکسترود شده ، به یک پرده کرکره ای تبدیل می شوند. این ریل ها توسط لولا به یکدیگر متصل می شوند و دارای گیره های پلاستیکی انتهایی هستند. حداکثر طول صفحه 3000 میلی متر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *