درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک

درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک،نوعی از درب پارکینگ است

همیشه زمانی که اولین بار محصولی را خریداری می کنید، شاید اطلاعات کافی در مورد نحوه عملکرد آن نداشته باشید، استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک نیز به همین صورت است. اگر اطلاعات کافی در مورد ویژگی های این درب پارکینگی و نحوه عملکرد آن ندارید، ممکن است در خرید خود دچار اشتباه شده و محصولی را خریداری کنید که مناسب شما نیست. همانطور که می دانید انواع درب های پارکینگی هیدرولیک از نظر برند ، امکانات درب مورد نظر، کیفیت، قیمت وسایر موارد در تنوع بسیار بالایی تولید و عرضه می شوند. در نتیجه، داشتن اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک می کند در هنگام خرید در بین ده ها گزینه موجود، سردرگم نشوید و بتوانید درب پارکینگی مناسب را شناسایی کرده و آن را خریداری کنید. در این مقاله، اطلاعاتی در مورد درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک در اختیار شما قرار می دهیم. با ادامه این مقاله از مکث در همراه باشید.

انواع درب های مناسب پارکینگ

انواع درب پارکینگی از نظر تکنولوژی ساخت شامل وارد زیر هستند:

درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک

 اولین درب ها به صورت هیدرولیکی ساخته شدند که هزینه ساخت و خرید آن ها بسیار بالا بود، به مرور درب های پارکینگی الکترونیکی که مقرون به صرفه تر بودند وارد بازار مصرف شدند. در مورد درب پارکینگی هیدرولیک در ادامه متن به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 درب پارکینگی الکترونیکی

 این نوع درب های پارکینگی معمولاً ارزانتر هستند و برای مکان هایی که فضای کافی برای باز شدن کامل درها وجود دارد، مناسب هستند. حرکت درب های الکترونیکی، به کمک چرخ دنده ها و گیربکس ها انجام می شود. به همین دلیل آنها نقاط ضعفی نیز دارند. به عنوان مثال، محدوده دمای مجاز عملکرد آنها کم است یعنی اگر دما از حد معینی کمتر باشد، دنده داخل گیربکس سفت شده و درب را از حرکت باز می دارد. همچنین اگر دما از حد معینی بالاتر باشد به دلیل گرم شدن، درب مجدداً متوقف می شود تا زمانی که دما به حالت عادی برگردد و دوباره شروع به کار کند. (حرکت زیاد پشت سر هم باعث گرم شدن درب می شود)

تا اینجا به طور مختصر با درب پارکینگی و فناوری های ساخت آن آشنا شدیم. در ادامه می خواهیم درب پارکینگ اتوماتیک هیدرولیک و عملکرد آن را به طور کامل معرفی کنیم.

 

استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک بسیار راحت است

 

عملکرد درب پارکینگ هیدرولیک

همانطور که گفتیم درب های هیدرولیک، اولین درب های تولید شده هستند و به دلیل اینکه، آن ها با استفاده از فشار روغن کار می کنند، می توانید مطمئن باشید که هیچ مشکلی مانند گرم شدن بیش از حد موتور درب برایشان به وجود نمی آید. در انواع درب های پارکینگی هیدرولیک، این عدم گرمایش موتور باعث می شود درب به مرور زمان کمتر مستهلک شود و در دراز مدت هزینه ها را کاهش دهد. درب های هیدرولیک معمولا درب های قدرتمند و بادوامی هستند و اغلب در مکان هایی با تردد عمومی زیاد استفاده می شوند. البته این درب ها علاوه بر اماکن عمومی، در ساختمان های مسکونی نیز استفاده می شوند؛ اما از آنجایی که پر هزینه هستند، افرادی که محدودیت بودجه ندارند این درب ها را می سازند.

ویژگی درب های هیدرولیک

در نظر داشته باشید که درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک باید ماهانه چک شود، اما می توان گفت در دراز مدت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود؛ زیرا تا سال ها نیازی به تعمیر درب اتوماتیک نخواهید داشت. یکی دیگر از مزایای استفاده از درب های هیدرولیک این است که می توان آن ها را به صورت دستی در هنگام قطع برق جابه جا کرد، زیرا اغلب به یک کلید آزاد کننده مجهز هستند. علاوه بر این، برای ایجاد امنیت بیشتر این درب ها می توان قفل برقی را روی آنها نصب کرد. به طور کلی درب های هیدرولیک، برای استفاده در درب های سنگین و عریض مناسب هستند. همچنین می توان از این نوع جک ها در مکان هایی که دمای هوا کمتر از حد معمول است، بدون مشکل استفاده کرد.

فروش مارک های درب پارکینگی هیدرولیک

برندهای مختلفی اعم از ایرانی و خارجی در زمینه ساخت و فروش درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک فعالیت دارند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که تولید این درب ها به دلیل هزینه های بالا ممکن است توسط همه برندها انجام نشود. اما برندهای داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که درب اتوماتیک شیشه ای را با کیفیت بالایی به فروش می رسانند. برندهای معروف و معتبر ایرانی مانند: سیماران، پویا در، سوپر لایف، بتا و موارد دیگر و همچنین برندهای خارجی فعال در این زمینه همانند: Protco، BFT، Fak یا برند آلمانی زومر در این زمینه فعال هستند. شما می توانید با توجه به بودجه در دسترس خود و همچنین با در نظر گرفتن عوامل دیگری همچون: کیفیت، کارایی، دوام، محصول درب مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت درب پارکینگی هیدرولیک

همانطور که قبلاً گفتیم، خرید درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایر درب ها دارند. علاوه بر این، سرویس ماهیانه درب های هیدرولیک نیز هزینه های آنها را افزایش می دهد. البته این مدل، بسته به برند سازنده و عرضه کننده خود می توانند بازه قیمتی متفاوتی داشته باشند؛ اما اغلب درب های گران قیمتی هستند. البته ناگفته نماند که این هزینه ها به مرور زمان کمتر می شود چرا که با خرید درب های هیدرولیک به دلیل استهلاک کم آن ها تا سال ها مجبور به خرید درب پارکینگی جدید نخواهید بود.

سخن پایانی

درب اتوماتیک پارکینگ یک سیستم هیدرولیک یا مکانیکی است که بر روی  لولا نصب می شود تا با استفاده از ریموت درب باز و بسته شود. درب های برقی مانند تمامی سیستم ها و دستگاه های دیگر از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. این قطعات عبارتند از: دو بازوی نصب شده بر روی در، مرکز کنترل، چراغ های هشدار ، قطعات فلزی و ریموت کنترل سیستم های درب اتوماتیک هیدرولیک از دوام و اطمینان بیشتری برخوردار بوده و قابلیت قفل خودکار و قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

مکث در، آماده هرگونه خدمت رسانی به شما می باشد. شما می توانید بهترین کیفیت را با اقتصادی ترین قیمت این درب، از این مرکز تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *