درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لت

امروزه بیشتر افراد برای ورود به فروشگاه، مغازه و شرکت خود از درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لت استفاده می کنند. این درب ها مزیت های بسیاری را برای مشتریان و صاحبان مشاغل دارند به طور مثال افرادی که پس از خرید می خواهند از فروشگاه خارج شوند قطعاً برایشان سخت است که وسایل را زمین بگذارند و درب را باز کنند در اینجا این نوع در برای مشتری مفید خواهید بود. اما اگر فروشگاه درب معمولی داشته باشد مشتریانش را هم از دست می دهد؛ زیرا برخی از آن ها به این موضوع بسیار اهمت می دهند. در این مقاله، شما را به صورت کامل با درب اتوماتیک تک‌ لَت آشنا می کنیم.

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت چیست؟

این درب نوعی درب شیشه ای اتوماتیک است که در آن یک صفحه شیشه ای به شکل پایه ثابت و صفحه دیگر به صورت متحرک می باشد. به کار گرفتن این نوع درب اغلب در مکان های کوچک رایج است؛ زیرا این درب ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. شیشه به کار برده شده در این نوع درب ها اغلب سکوریت 10 میلی متری است که متناسب با سلیقه و نیاز مشتری می توان از شیشه 20 میلی متر دوجداره هم استفاده نمود. از خصوصیات این درب اتوماتیک می توان به گونه های متفاوت باز بودن آن دائم بسته، اتوماتیک، حالت هوای سرد یا نیمه باز و دائم باز اشاره نمود.

عملکرد درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لت

این درب برقی با استفاده از موتور الکتریکی مورد استفاده در آنها، درب متحرک را به حرکت در می آورد. در صورتی که لنگه دیگر در حالت ثابتی دارد. برای نصب کردن این درب ها می توان از دیوار هم به جای پایه استفاده نمود. امروزه این درب ها در فضاهای داخل کوچک شرکت ها به وفور دیده می شوند. شما می توانید برای خرید این درب ها به وب سایت مکث در مراجعه نمایید تا درب با کیفیتی را با قیمتی بسیار مناسب تحویل بگیرید. یادتان باشد که این درب ها را از افراد متفرقه خریداری نکنید؛ زیرا مجبور می شوید هزینه های بسیاری را برای تعمیر آن خرج نمایید.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای تک لت

همان گونه که ذکر شد این درب ها دارای ویژگی های بسیاری هستند و همین مزیت ها باعث شده تا این مدل درب نسبت به مدل های معمولی آن ها بیشتر به کار گرفته شود. درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لَت در اکثر مکان های پرتردد همچون: مراکز درمانی، فرودگاه ها، ساختمان های اداری، هتل ها، مراکز خرید و به طور کلی در ساختمان های تجاری و اداری و مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه متن شما را با مزیت های این درب ها آشنا می کنیم:

جلوگیری از اتلاف انرژی

یکی از مزیت های این درب اتوماتیک این است که حدود 50 تا 35 درصد در مصرف انرژی در طول یک سال صرف جویی می نماید و در نهایت این موضوع منجر به کاهش هزینه های افراد می گردد.

جلوگیری از ورود گرد و غبار

این درب شیشه ای تنها هنگامی که سنسورهای آن ها حضور فرد را شناسایی می کنند باز و بسته می شوند به همین جهت از ورود آلودگی و گرد و غبار هم جلوگیری می کنند.

دسترسی

درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لت برای همه افراد، به خصوص مسافرانی که از ویلچر استفاده می کنند و یا افرادی که در فرودگاه در دو دست خود چمدان دارند، مزیت های بسیاری دارد. یک درب اتوماتیک به افراد این اجازه را می دهد تا بدون کوچک ترین نگرانی به خاطر باز کردنی درب سنگین، از درب شیشه ای اتومات عبور کنند. بنابراین مشتریان برای بار دیگر هم به سراغ شما خواهند آمد تا از شما خرید کنند و یا از خدمات شما استفاده نمایند. ایجاد دسترسی برای همه افراد بدون توجه به مهارت های فیزیکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از این نوع درب می باشد.

بهبود امنیت

این درب برقی می تواند به مدیریت امنیت مکان شما کمک شایانی نماید. با استفاده از این درب ها، قابلیت کنترل آن ها از راه دور را خواهید داشت. از سویی دیگر، این درب های برقی را می توان به گونه ای تنظیم نمود که باز بمانند و برای موقع اضطراری که ساختمان به تخلیه به موقع نیاز دارد، در دسترس افراد قرار بگیرند.

بهداشت

درب اتوماتیک شیشه ای، به جهت کارایی بدون دخالت دست، راهکاری عالی برای رعایت بهداشت است به همین منظور در مکان هایی نظیر بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این درب با قابلیت جلوگیری از هر گونه آلودگی، بهترین درب مورد استفاده در اتاق های عمل آزمایشگاه ها می باشد.

نمای بهتر ورودی

نخستین دید مشتری به ورودی ساختمان شما بسیار اهمیت دارد و اولین چیزی که بازدیدکنندگان آن را مشاهده می کنند درهای ورودی هستند. زمانی که درب های دستی در مکانی قرار دارد، نگاه مشتری به ورودی به جهت دسترسی ضعیف منفی می شود؛ اما با درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لت، هنگامی که مشتری ها به ورودی نزدیک می شوند با امنیت، راحتی، ظرافت و سهولت استفاده از آن مواجه می شوند و این موضوع دید آن گاه را مثبت می نماید.

استفاده از این درب های برقی، یکی از اصلی ترین مواردی است که برخی از مکان ها نظیر: آزمایشگاه ها، مراکز درمانی، فروشگاه ها، مراکز خرید، فرودگاه ها و غیره باید به آن توجه داشته باشند؛ ما به شما توصیه می کنیم برای دریافت مشاوره و نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای با مکث در تماس بگیرید. این شرکت سال ها است که در این زمینه خدمت رسانی می کند و می تواند به صورت تخصصی به شما مشاوره دهد.

سوالات متداول درباره درب اتوماتیک شیشه‌ای تک‌ لت

درب اتوماتیک تک لت چیست؟

این مدل از درب ها از یک سمت ثابت هستند و از سمتی دیگر باز و بسته می شوند، به کارگیری این نوع درب ها برای مکان هایی با ورود کوچک هم بسیار مناسب است.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای تک لت چیست؟

این درب ها مزیت های بسیاری دارند که می توان به امنیت، کنترل بهداشت، دسترسی، صرفه جویی در فضا، استفاده و نگهداری آسان، نمای بهتر ورودی و ذخیره انرژی اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *