اندکپ بلبرینگ کرکره برقی

قیمت اندک بلبرینگ کرکره برقی در زمان خرید از مراکز معتبر، مناسب می باشد

اندکپ بلبرینگ کرکره برقی ، یکی از اجزا مهم در کرکره برقی می باشد که باید از شرکت معتبری همچون مکث در خریداری شود.کرکره جزو تجهیزات امنیتی هر ساختمانی جای می گیرد که می تواند برای مکان های مختلفی نصب گردد. این کرکره های برقی از دو قسمت اصلی تیغه و موتور برقی ساخته شده اند. تیغه با کمک موتور برقی حرکت می کند و از ورود هر چیزی به درون یک مکان جلوگیری می نماید. مجموعه ای از تجهیزات و قطعات مختلف موجود در کرکره، عملکرد آن را تضمین می کنند. اگر هر کدام از اجزا به درستی کار خود را انجام ندهند، به سرعت می توان شاهد خرابی کرکره بود. به همین دلیل، شناخت اجزای مهم کرکره برقی برای افرادی که تصمیم به فعالیت در این حوزه و یا خرید آن ها را دارند، بسیار مهم است. اندکپ بلبرینگ در کرکره برقی، حاوی دو سر است یک سر آن به یاتاقان و سر دیگر آن به شفت چفت می گردد و جزو لوازم جانبی کرکره برقی به شمار می رود.

شاید این پرسش برایتان ایجاد گردد که اندکپ بلبرینگ چیست و چه کاربردی دارد؟ در حقیقت، می توان بیان کرد که اندکپ ها از یک طرف به موتور کرکره و از طرفی دیگر به شفت ها وصل هستند و وظیفه بلبرینگ هم در آسان حرکت کردن شفت ها است. شفت ها به واسطه موتور به حرکت در می آیند و تیغه ها برای آن که کرکره باز گردد در شفت چرخیده می شوند. به این صورت است که اندکپ ها باعث چرخش راحت تر شفت ها می شوند. با در نظر داشتن این موضوع که تیغه های کرکره توسط شفت باز و بسته می شوند، می توان ذکر نمود که اندکپ ها جز اصلی کرکره برقی هستند؛ زیرا تیغه های کرکره را هندل می کنند. جنس این قطعه بسیار مستحکم است و قابلیت ضد خوردگی دارد.

 

انواع اندکپ بلبرینگ کرکره برقی

همان گونه که در بخش قبل عنوان شد بلبرینگ ها، تکیه گاه کرکره هستند؛ چرا که بار موتور و شفت ها را به دوش می کشند. در مجموع، اندکپ ها به 2 دسته تقسیم می شوند:

اندکپ همراه یاتاقان

این اندکپ، از یک و چند پولک در کنار یک شفت فولادی ساخته شده اند که یک طرف آن در درون یاتاقان کرکره برقی جای می گیرد و طرف دیگر آن که یک پولک است توسط پیچ به دهانه لوله کرکره متصل می گردد. این گونه اندکپ ها در مقابل شکستن مقاومت بسیار بالایی دارند.

اندکپ پی وی سی

در این مدل اندکپ ها، دو بلبرینگ وجود دارد که یکی در محور اندکپ و زیر پوشش pvc قرار گرفته است. بلبرینگ دیگر در شفت به صورت ثابت در ستاره ای شفت قرار دارد. این ستاره در صفحه، به محور کرکره برقی متصل است و به وسیله پیچ و یا پرچ نصب می گردد. استفاده از خار در این نوع اندکپ کرکره برقی، جزو مزیت های آن به شمار می رود. این نکته را فراموش نکنید که اندکپ بلبرینگ، هیچ گونه نیرویی به جهت باز و بسته کردن کرکره به وجود نمی آورد و موجب باز و بسته شدن راحت تر کرکره برقی می شود.

اندکپ فلزی کرکره برقی دارای ظاهری گرد می شود که با توجه به اندازه و فلزی بودن آن، می توان برای موتورهای ظریف توبولار کرکره برقی از این اندکپ استفاده نمود.

شما می توانید برای تهیه اندکپ بلبرینگ، به وب سایت مکث در مراجعه کرده و برای سفارش از طریق شماره های ذکر شده در سایت اقدام نمایید.

 

اندکپ بلبرینگ کرکره برقی، در برند ها و کیفیت های متنوعی در بازار موجود است

قیمت اندکپ بلبرینگ کرکره برقی

اندکپ بلبرینگ، در برند ها و کیفیت های متنوعی در بازار موجود است و بسته به مدلی که شما تهیه می کنید، قیمت آن متفاوت است. قیمت بلبرینگ کرکره برقی در زمان خرید از مراکز معتبر، مناسب می باشد و شما اطمینان حاصل می کنید که کیفیت خوبی را تحویل گرفته اید. توجه داشته باشید که اگر تجهیزات کرکره برقی را از مراکز معتبر تهیه نکنید، به سرعت خراب می شوند و می توانند به دیگر قطعات کرکره شما هم آسیب برسانند. در این شرایط، شما باید هزینه بالاتری را برای تعمیر کرکره برقی متحمل شوید. ما همیشه به افراد توصیه می کنیم برای تهیه این گونه تجهیزات و حتی خود کرکره برقی تحقیق بسیاری را انجام دهند و بهترین مدل را انتخاب کنند و به هیچ عنوان به فکر ارزان بودن قیمت اندکپ کرکره برقی نباشند. این گونه اطمینان حاصل می کنید هزینه ای که برای تهیه قطعات و کرکره برقی پرداخت کرده اید، به هدر نمی رود و جنس با کیفیت و اصل را تهیه می کنید.

شما با خرید کرکره برقی و قطعات و تجهیزات آن از مکث در از خدمات تعمیر آن هم بهره مند می شوید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای خرید اندکپ بلبرینگ می توانید با شماره های موجود در وب سایت این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *