فریم لت درب اتوماتیک شیشه ای

فریم لت درب اتوماتیک شیشه ای در دو مدل آلومینیومی و استیل تولید می گردد

فریم لت درب اتوماتیک شیشه ای، همانند یک قاب دور تا دور شیشه های سکوریت در چهارچوب درب نصب می گردند. فریم ها برای محفاظت از شیشه ها به ویژه لبه های آن کار قرار می گیرند؛ زیرا در مکان های پر رفت و آمد احتمال تماس به لبه های شیشه و شکستن آن وجود دارد به همین دلیل، از فریم درب اتوماتیک استفاده می شود. فریم لت درب اتوماتیک شیشه ای در دو مدل آلومینیومی و استیل تولید می گردد و با در نظر گرفتن نوع کاربری که دارند، طراحی آن ها انجام و پس از اندازه گیری برش خورده و در نهایت، با کار گرفتن از دیگر یراق آلات نظیر: لاستیک دور شیشه و فیکسچر فیکس می شوند. از گونه های فریم درب برقی می توان به فریم کفی، فریم بغل، کاور، فریم درپوش و فریم uشکل اشاره نمود که نقش بسیار مهمی در حافظت از شیشه به عهده دارند و همچون مانعی به منظور عبور گرد و غبار به داخل عمل می کنند.

انواع فریم درب اتوماتیک

فریم لت درب اتوماتیک شیشه ای به دو صورت فریم با روکش استیل و فریم آلومینیومی موجود می باشد:

فریم آلومینیومی درب اتوماتیک: این فریم ها تنوع بسیاری دارند و در اندازه های مختلفی ساخته شده و به دو صورت رنگ می شوند.

فریم آلومینیومی الکترواستاتیک: فریم ها را داخل یک وان شستشو قرار می دهند که داخل این وان، مواد مختص جلا دادن به آلومینیوم وجود دارد. فریم ها به منظور رنگ پذیری بهتر تا حدودی زبر می شوند و در گام بعد رنگ کاری آن ها به صورت پودری روی فریم انجام می گیرد. سپس، فریم در حرارت 300 درجه در یک ساعت پخته شده و پس از خنک شدن برش می خورد.

فریم آلومینیومی آنادایز: رنگ آنادایز بر روی فریم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از شمش خالص آلومینیوم 6063 تولید شده باشد. این فریم ها پس از مدتی رنگشان تغییر پیدا می کند به همین منظور، از این پوشش استفاده می شود تا دوام آنها چندین برابر رنگ های کوره ای گردد. این فریم های آلومینیومی جلوه خاصی دارند.

فریم استیل درب اتوماتیک: این فریم درب اتوماتیک شیشه ای همان فریم آلومینیومی با روکش استیل است. استیل ها در دو مدل ساده و خش دار و در رنگ های مختلفی ارائه می شوند و به فرد این اجازه را می دهند تا مطابق با سلیقه خود به منظور هماهنگی بیشتر با نما، یکی از رنگ ها را انتخاب نماید.

همه افراد باید بدانند که از طریق مرکز فروش لوازم درب اتوماتیک در تهران، می توان این قطعات را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه نمود.

ابعاد فریم درب اتومات

پروفیل درب اتوماتیک شیشه ای به جهت ممانعت از شکسته شدن لبه های شیشه ها نصب می گردند. یکی از متداول ترین گونه های درب اتوماتیک، درب اتومات شیشه ای ریلی است که در بیمارستان، مغازه ها، بانک، مراکز تجاری و فروشگاه ها کاربرد دارد. این درب اتومات از یک اپراتور ایجاد شده است که در بالای درب نصب می گردد. پنل های شیشه ای درب ریلی به دیوار متصل می شوند و به منظور محفوظ ماندن شیشه ها به ویژه در مراکز پر رفت و آمد، از یک کاور مقاوم استفاده می کنند که ابعاد آن ها بسته به وزن و نوع شیشه می تواند پهن یا باریک باشد.

درب اتوماتیک فریم دار باریک: درب اتوماتیک فریم باریک درب هایی هستند که از فریم کفی 6 سانتی متری و فریم هایی با عرض 3.5 سانتی متر استفاده می کنند. این فریم ها مطابق شیشه هایی با وزن کم هستند؛ زیرا توانایی تحمل وزن شیشه های سنگین را ندارند. این فریم مناسب درب های شیشه ای طرح اتوماتیک است و معمولاً به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد.

درب اتوماتیک فریم دار پهن: این نوع فریم برای درب هایی است که وزن شیشه های آن سنگین می باشد. این فریم ها فریم کفی 8 سانتی متری و با سایر فریم 6 سانتی متر استفاده می شوند. فریم پهن باید دارای مقاومت بیشتری باشد؛ زیرا توانایی تحمل وزن شیشه های سنگین تر وابسته به استحکام بیشتری آن است.

وزن درب های برقی شیشه ای متنوع می باشد و می توان بیان کردن وزن یک درب معمولی 100 کیلوگرم است اما می توان در حالت سفارشی وزن آن را سنگین تر نمود. به همین جهت، باید فریم ها متناسب با وزن شیشه ها طراحی و تولید گردند. قطعات درب شیشه ای اتوماتیک را حتماً از مراکز معتبر خریداری نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید. اگر به دنبال مکانی معتبر برای تهیه این قطعات هستید، شرکت مکث در با سال ها سابقه درخشان در این حوزه توانسته است عنوان بهترین مرکز فروش قطعات درب شیشه ای را از آن خود نماید. برای تهیه این قطعات شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، سفارش خود را ثبت نمایید.

برای هر لت درب اتوماتیک از چند مدل فریم استفاده می شود؟

برای هر لت، دو مدل فریم دور شیشه به کار گرفته می شود و در پایان کار چهار گوشه شیشه با فریم پوشانده می گردد. فریم هایی که روبروی هم قرار می گیرند، از یک مدل هستند. چهار طرف هر شیشه سکوریت 2 پروفیل به شکل افقی و 2 پروفیل به شکل عمودی نصب می گردد. پروفیل های افقی که در بخش بالا و پایین شیشه‌ سکوریت جای می‌گیرند. پروفیل های عمودی و پروفیل کفی که در اطراف شیشه‌ سکوریت قرار دارند با نام پروفیل ارتفاعی شناخته می ‌شوند.

پر فروش ترین رنگ فریم لت درب اتوماتیک کدام است؟

فریم لت درب اتوماتیک شیشه ای در طرح ها و رنگ ‌ها مختلفی با بازار عرضه می ‌شود که از لحاظ رنگ، نوع آلیاژ و اندازه با یکدیگر متفاوت ‌هستند تا بتوانند هارمونی و هماهنگی بیشتری با محیط داشته باشند. بنابراین، قیمت‌ های متنوعی هم دارند؛ اما رنگ مشکی مات آن پر فروش ترین رنگ آن است که برای مکان های عمومی بهترین گزینه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *