شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

برای شیشه درب اتوماتیک شیشه ای از گونه های مختلف شیشه‌ها استفاده می شود

برای شیشه درب اتوماتیک شیشه ای از گونه های مختلف شیشه‌ها استفاده می شود که هر کدام از آن ها، دارای ویژگی‌های مخصوصی هستند. درب اتوماتیک شیشه ای، به طور کامل از شیشه ساخته شده است که ظاهری زیبا و شفاف را به نمایش می گذارد. این مدل درب اتوماتیک به جهت ظاهر خاص خود، در فضاهایی استفاده می شود که به نور و شفافیت بیشتری نیاز دارند. شیشه لمینیت دارای دو یا چند لایه شیشه به هم چسبیده‌ است، این مدل شیشه مقاومتی بالاتر در برابر ضربه، حفاظتی در برابر تابش UV و محفاظتی در برابر سرقت دارد و به همین خاطر، این ویژگی ها، در فضاهایی استفاده می شود که احتیاج به امنیت بیشتری احساس می گردد. شیشه شفاف هم همین مزایا را دارد و از نظر ظاهری همانند تمام شیشه است. همچنین، شیشه مات به گونه ای است که با ظاهری مات و غیر شفاف درب را پوشش می دهد. این مدل شیشه درب اتوماتیک، در فضاهایی به کار می رود که نیاز به حریم خصوصی بیشتری دارند. در ادامه مقاله شما را بیشتر با انواع شیشه درب اتوماتیک شیشه ای آشنا می کنیم.

انواع شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

همان گونه که در متن بالا بیان کردیم این شیشه ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها دارای مزیت های خاصی هستند. در متن ذیل، به طور کامل آن ها را شرح داده ایم:

شیشه لمینیت درب اتوماتیک

در شیشه لمینیت، دو یا چند لایه شیشه به واسطه لایه ‌ای از فیلم PVB به هم چسبیده ‌اند. PVB یک لایه ایمنی بین لایه ‌ها ایجاد می ‌کند و PVB در زمان شکستن یکی از لایه ها، از آن ها جدا نمی گردد. این فیلم موظف است در مقابل شیشه‌های شکسته از افراد حفاظت نماید. همچنین، این شیشه دارای قابلیت تنظیم شفافیت است که می توان با تغییر مقدار فیلم PVB شفافیت آن را تنظیم نمود. مدل لمینیت درب اتوماتیک، جدای از مزیت های ذکر شده دارای کاهش نویز و حفاظت از افراد در برابر شکستن لایه ها هم می باشد. به همین دلیل، این مدل درب اتوماتیک در محیط هایی نظیر: مراکز خرید، بانک‌ ها، ساختمان ‌های مهم، بیمارستان ‌ها و… که نیاز به امنیت بیشتری دارند، استفاده می شود. مکث در، یکی از مراکز معتبری است که با سابقه درخشان خود توانسته رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید. شما با خرید از این مجموعه می توانید با قیمت مناسب تر کیفیتی بالاتری از شیشه را تحویل بگیرید.

شیشه شفاف درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه‌ای شفاف، در گونه های متنوعی نظیر: شیشه ایمن، شیشه تمام شفاف و شیشه لمینیت قابل انتخاب است. این درب به دلیل ظاهری زیبا و شفافیت بالا در مکان هایی که احتیاج به رویت بیشتری دارند همانند: مراکز خرید و رستوران‌ ها، ادارات، فروشگاه ‌ها و… کاربرد دارد. همچنین، درب اتوماتیک شیشه ای شفاف، نور طبیعی محیط را جذب می کند و قابلیت ایجاد نورپردازی مناسب را دارد. در این مدل درب، شفافیت از خصوصیات اصلی آن به شمار می رود که موجب می‌شود محیط به نظر بزرگ و تمیزتر به نظر برسد.

شیشه مات درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای با شیشه مات از دیده شدن داخلی ساختمان به واسطه پوششی بر روی سطح شیشه جلوگیری می‌کند و در انواع متنوعی همچون: شیشه لمینیت مات، شیشه تمام مات و شیشه ایمن مات قابل انتخاب است. این درب به دلیل پوشش ماتی که دارد، در مکان هایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی و کاهش نور داخلی دارند، مود استفاده قرار می گیرد. مدل مات شیشه درب اتوماتیک شیشه ای، دارای ویژگی هایی نظیر: کاهش نور داخلی، افزایش حفظ حریم خصوصی، کاهش گرد و غبار در فضای داخلی و افزایش زیبایی و شیکی است.

اگر به دنبال انواع شیشه درب اتوماتیک شیشه ای هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت مکث در مدل انتخابی خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *