درب اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یکی از انواع درب های پر کاربرد می باشد

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یکی از انواع درب های پر کاربرد می باشد که اکثر افراد برای محل کار خود از آن ها استفاده می کنند. این درب ها، از پانل های شیشه ای به وجود آمده اند و این پانل ها در بین فریم های فلزی جای گرفته اند. امروزه خرید درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به دلیل زیبایی و استحکامی که دارند، در مکان های مختلف استفاده می شوند. بهره مندی از درب اتوماتیک شیشه ای، هیچ محدودیتی ندارد و یکی از ویژگی های مهم آن، تردد راحت به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک در شیشه ای است. یکی از مهم ترین مکان های پرکاربرد درب شیشه ای اتوماتیک، مراکز پر تردد است. مراکز خرید هم به دلیل رفاه حال مشتریان و صرفه جویی در مصرف انرژی از این درب ها استفاده می کنند.

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی کدام است؟

این درب ها اغلب در ورودی هایی که احتیاج به بازشوی بیشتری دارند نظیر: مراکز تجاری و برخی از اماکن عمومی که تردد زیادی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم این درب ها همچون درب های کشویی به شکل خطی است با این تفاوت که در این درب ها 4 لنگه متحرک به شکل تلسکوپی پروسه باز شدن را انجام می دهند و این سبب، افزایش 30 درصدی بازشو در نسبت به مدل کشوی دو لنگه می شود. با استفاده از این سیستم می توان ورودی هایی تا ارتفاع 3 متر و عرض 6 متر با ⅔ بازشو مفید ایجاد نمود. این درب شیشه ای به صورت یک طرفه هم قابل استفاده می باشد. در این مدل درب، بهره مندی از شیشه های 10 و 20 میلی متر امکان پذیر است.

انتخاب وضعیت های دائم باز، حالت زمستانی یا نیمه باز، اتوماتیک، دائم بسته، ورود و خروج ممنوع قابل اجرا می باشد. با نصب سیستم های ریموت کنترل و برنامه های زمان بندی در برخی از اپراتورها برای کاربران امکان پذیر است و آنها را، به کنترل ورود و خروج ها وادار می کند. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی مابین درب ها و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابرین را در مقابل برخورد احتمالی با درب ها را، تأمین می کنند. شما باید این درها را از مکان هایی تهیه کنید، که فروش درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را به صورت تخصصی انجام می دهند.

مزیت های کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

یکی از مهم ترین مزایای این درب ها، ایمنی و امنیت بالای آن است. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بر خلاف ظاهر شیشه ای که دارد، می تواند در برابر عوامل خارجی مختلف مقاومت کند. همچنین، امکان استفاده از آن در مدت زمان طولانی وجود دارد. از دیگر مزایای درب اتوماتیک شیشه ای، صرفه جویی در انرژی و زمان است. باز و بسته کردن درب های معمولی، انرژی بسیاری را از افراد می گیرد. درب های معمولی اغلب سنگین هستند و باز و بسته کردن آن ها برای بسیاری از افراد سخت است. به طور مثال سالمندان و کودکان به سختی می توانند از درب های معمولی شیشه ای استفاده کنند.

به همین جهت، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بهترین راه برای حل این مشکل محسوب می شوند. از دیگر مزیت های قابل توجه درب های اتوماتیک شیشه ای، بی صدا بودن آن ها است. درب اتوماتیک پارکینگ بدون صدا، عمل باز و بسته شدن در را انجام می دهند. از دیگر ویژگی های درب های اتوماتیک تلسکوپی این است که محکم به یکدیگر کوبیده نمی شوند. قطعاً برای شما هم پیش آمده است که در زمان باز کردن درب های معمولی به یکباره درب از دست شما رها و کوبیده می شود. همین امر موجب ایجاد خسارات مالی و جانی می شود.

شرکت مکث در، یکی از مراکز معتبر و با سابقه ای است که شما می توانید جهت سفارش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک از این مجموعه کمک بگیرید.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

این درب ها دارای ویژگی های بی نظیری هستند که در متن ذیل به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • وجود سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
  • مناسب فضاهای کم عرض
  • ممانعت از هدر رفتن انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • داشتن حرکتی روان و آرام به جهت استفاده از چرخ های پلیمری
  • داشتن سیستمی تشکیل شده از فناوری کاملا الکترونیکی و مکانیکی با عملکردی متفاوت
  • داشتن قفل الکترونیکی با توانایی قفل نمودن درب های متحرک به واسطه هنگرها
  • تولید متناسب با فناوری روز و استاندارد جهانی

قیمت درب تلسکوپی آسانسور، در سایت های مختلف متفاوت است؛ اما شما می توانید از طریق شرکت مکث در با بهترین قیمت، باکیفیت ترین نوع دری تلسکوپی را خریداری کنید.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی جزو درب های اسلایدینگ است که در مدل های متفاوتی مانند درب اتوماتیک آسانسور طراحی و تولید می شود. در متن ذیل به انواع این دره اشاره کرده ایم:

درب اتوماتیک 2 لنگه ثابت و 4 لنگه متحرک

این مدل از درب تلکسوپی همچون درب اتوماتیک پارکینگ شامل 4 لنگه متحرک است که می تواند حداکثر عرض دهانه بازشو را بدست آورد. در این مدل، 2 لنگه ثابت در کنار 4 لنگه متحرک نصب می گردد. حرکت لنگه های متحرک به گونه ای است که به شکل هماهنگ بر روی لنگه های ثابت قرار می گیرند.

درب اتوماتیک 1 لنگه ثابت 2 لنگه متحرک

زمانی که به جهت محدودیت در عرض دهانه ورودی، از درب های اتوماتیک کامل نمی توان استفاده کرد، این مدل درب اتوماتیک تلسکوپی کاربرد دارد. در درب تلسکوپی آسانسور، بازشوی درب 3/2 است که با 2 لنگه متحرک و 1 لنگه ثابت نصب شده که لنگه های متحرک به روی پانل لنگه ثابت قرار می گیرند.

درب اتوماتیک 4 لنگه متحرک بدون لنگه ثابت

زمانی که ورودی ساختمان به گونه ای باشد که نصب اسلایدینگ ها با پانل ثابت، عبور و مرور را دشوار کند، از این مدل درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده می کنند؛ چرا که فاقد درب ثابت است. در این مدل درب، لنگه های متحرک در دیواره های جانبی حرکت می کنند.

درب اتوماتیک 2 لنگه متحرک

در این طرح از درب اتوماتیک هم از دیواره های جانبی به منظور حرکت پانل لنگه های متحرک استفاده می شود که حاوی دو لنگه متحرک و بدون لنگه های ثابت است. این مدل از درب هم برای ورودی های کم عرض همچون درب اتوماتیک مغازه مناسب است.

شرکت مکث در، با کادری متخصص و با تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد تا بهترین کار را به شما ارائه دهد. شما برای ثبت سفارش و استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *