شماره تلفن: 02122242687

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات

پلی کربنات ماده ای دست ساز است که مخصوصاً برای کرکره غلتکی مناسب است. مانند شیشه، شفاف است، اما برخلاف شیشه، شکستن آن بسیار سخت است و در کرکره برقی پلی کربنات از آن استفاده می شود.

کرکره برقی پلی کربنات در تهران

درب کرکره ای پلی کربنات شفاف ضد اشعه ماوراء بنفش با بهترین کیفیت توسط شرکت مکث در بصورت سفارشی ساخته می شود که شفافیت و استحکام پلی کربنات را با نوار اتصال آلومینیوم ترکیب می کند. این کرکره شیشه ای با توجه به این که بصورت نیمه بسته ای، قابلیت دید به داخل ساختمان را دارد. این محصول شرکت مکث در با دید شفاف عالی ارائه می شوند.

کرکره برقی پلی کربنات یکی از طراحی های محبوب بین انواع کرکره برقی برای ساختمان هایی است که به امنیت و همچنین شفافیت نیاز دارند. شرکت مکث در انواع کرکره های شفاف پلی کربنات را در سراسر تهران ارائه می دهد.

کرکره برقی پلی کربنات

انواع کرکره پلی کربنات

دو نوع کرکره پلی‌کربنات در بازار به تولید و فروش میرسد: (Facade) و (Clearlook)

هر دو نوع از ماده‌ای تقریباً نشکن و ضد تخریب ساخته شده‌اند، اما تفاوت‌هایی با هم دارند:

  • (Facade): این نوع کرکره از پنل‌های پلی‌کربنات پیوسته ساخته شده است (برای کرکره‌های عریض‌تر از ۳ متر، پنل‌ها به صورت افقی با قطعات مولیون آلومینیومی به هم متصل می‌شوند). پنل‌های نزدیک به بالای دهانه کوتاه‌تر هستند، در حالی که پنل‌های نزدیک به پایین کرکره بلندتر هستند. این تفاوت به خصوص در دهانه‌های بلندتر قابل توجه است، جایی که کرکره‌های نمای ساختمان دارای نواحی بزرگتری از پلی‌کربنات پیوسته هستند.
  • (Clearlook): این نوع کرکره از لینک‌های استاندارد و کوچک‌تر (عرض ۳۶۰ میلی‌متر در ارتفاع ۸۵ میلی‌متر) ساخته شده است که توسط لوله‌های آلومینیومی به هم متصل می‌شوند. در واقع این امر به کرکره ظاهری منظم‌تر با تداخل‌های بصری مکرر می‌دهد.

چرا کرکره‌های پلی‌کربنات رو انتخاب کنیم؟

  1. قدرت و استحکام بالا: کرکره های پلی کربنات ما از یک طراحی خاص با میله های فولادی تقویت شده بین پانل ها طراحی شده اند. طراحی و مواد، کرکره برقی پلی کربنات به گونه ای است که در برابر ورود سارقین بسیار مقاوم است.
  2. کرکره های ایده آل برای نمایش اشیا با ارزش: ترکیبی از دید عالی و استحکام بالا، کرکره‌های پلی‌کربنات شرکت مکث در را برای مغازه‌هایی که می‌خواهند کالاهای با ارزش مانند جواهرفروشی‌ها را به نمایش بگذارند، ایده‌آل می‌کند. همچنین، این کرکره‌ها برای اماکنی که به سطح بالاتری از امنیت نیاز دارند، مانند بانک‌ها، انتخاب مناسبی هستند.
  3. سبک و کم‌وزن: دیگه نگران سنگینی کرکره‌ها نباشید! کرکره‌های پلی‌کربنات به قدری سبک هستند که به راحتی می‌تونید جابجاشون کنید و ازشون استفاده کنید.
  4. امنیت 24 ساعته: با کرکره‌های پلی‌کربنات می‌تونید مطمئن باشید که مغازه‌تون حتی در شب و تعطیلات هم امنه. این کرکره‌ها دید کاملی رو به مغازه ارائه می‌دهند، در عین حال از ورود سارقان و افراد غیرمجاز جلوگیری می‌کنند.
  5. مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی: فرقی نمی‌کنه که تو چه شرایط آب و هوایی زندگی می‌کنید، کرکره‌های پلی‌کربنات می‌تونن طاقت هر شرایطی رو داشته باشند. این کرکره‌ها در برابر گرما، سرما، رطوبت و … مقاوم هستند و رنگ و لعابشون رو به مرور زمان از دست نمی‌دهند.

 

خرید کرکره برقی پلی کربنات
02122242687

 

حالا دیگه وقتشه که کرکره‌های قدیمی و سنگینتون رو با کرکره‌های پلی‌کربنات جدید و مدرن عوض کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *