درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک

استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک مزایای بی شماری دارد

استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک مزایای بی شماری دارد که می تواند شما را به استفاده از این محصولات ترغیب کند. رشد صنعت در سال های اخیر به تکامل بازار درب های اتوماتیک پرسرعت کمک کرده است. این درب ها امنیت، دسترسی کارآمد و سرعت بیشتر در استفاده از پارکینگ را تضمین می کنند. البته باید ذکر کرد این درب های اتوماتیک کارآمد در متنوع ترین بخش‌ های صنعتی مانند مراکز توزیع مواد غذایی، راه‌ آهن، منازل مسکونی و غیره قابل نصب هستند. برای دستیابی به اطلاعات جامع تر درباره این محصولات با ما همراه باشید.

معرفی درب اتوماتیک پارکینگ

درب های اتوماتیک به دو صورت هیدرولیکی و مکانیکی تولید می شوند که می توان از آن ها استفاده کرد. انواع الکترومکانیکی با استفاده از انرژی الکتریکی و مکانیکی عمل می کنند. درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک با استفاده از جک هوشمند باز و بسته خواهد شد. نحوه عملکرد این درب ‌ها به این صورت است که در داخل جک موتوری وجود دارد که نیرو را به گیربکس انتقال دهد. بعد از انتقال نیرو جک گردش کرده و درب بسته یا باز خواهد شد. میزان اصطکاک در سیستم‌های هیدرولیکی کمتر است سیستم های الکترومکانیکی است.

در هنگام قطع برق درب اتوماتیک چگونه کار می کند؟

درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک برای کار کردن به نیروی برق و همچنین انرژی مکانیکی نیاز خواهد داشت. اما اگر برق قطع شود این درب ها چگونه باز و بسته می شوند؟ معمولاً می‌ توان این جک ها را در دو نوع ۲۲۰ و ۲۴ ولت خریداری کرد. در هنگام قطعی برق جک ‌های الکترومکانیکی که ۲۴ ولت هستند می‌ توانند از شارژ باتری جانبی استفاده کنند. این شارژ در سیستم ذخیره انرژی وجود داشته و با کمک آن درب کار می‌ کند. با این حال سیستم یو پی اس ups تنها وسیله ای است که در این زمان می توان با استفاده از آن جک پارکینگ الکترومکانیکی ۲۲۰ را حرکت داد.

مزیت های درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک

طبیعتاً هدف افراد از خرید درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک دستیابی به مزیت ‌های آن است. این نوع محصولات مزایای مختلفی دارند که چند مورد از آن ها را بررسی خواهیم کرد.

امنیت بیشتر برای مردم و اموال

درب های اتوماتیک دستگاه هایی مانند سنسورها، قفل ها و فتوسل ها را ارائه می دهند که حضور افراد یا اشیاء را تشخیص می دهند. در نتیجه این تجهیزات مانع باز و بسته شدن نادرست درب ها می شوند و می توانند مانع بروز حوادث شود شوند. همچنین از این طریق می توان ایمنی افراد، رفت و آمد و حفظ وسایل موجود در پارکینگ را تضمین کرد. بر همین اساس با خرید و استفاده از این درب های اتوماتیک مطمئن خواهید بود که امنیت پارکینگ شما افزایش یافته است.

بهداشت و ایزوله سازی فضاها

با استفاده از این درب ها علاوه بر بهبود ایمنی و صرفه جویی در فضا، شرایط بهداشتی محل به طور تصاعدی افزایش می یابد. درب‌ های اتوماتیک از موادی ساخته شده‌ اند که به راحتی تمیز می ‌شوند زیرا سطحی صاف و بدون تخلخل دارند. این ویژگی باعث می شود که تمیز کردن آن ها سریع و به آسانی انجام شود. همچنین در صورت تمایل و برای کاهش مصرف انرژی، درب ها را می توان عایق بندی کرد.

 

درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک برای کار کردن به نیروی برق و نیاز خواهد داشت

نگهداری کمتر و دوام بیشتر

تردد و جابجایی افراد با استفاده از درب های اتوماتیک به میزان قابل توجهی ساده‌ تر صورت می گیرد. معمولاً بر اثر وزش باد، باران و غیره درهای معمولی پارکینگ در هنگام خروج ماشین تکان می خورند و حرکت می کنند. اما نوع طراحی این درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک به صورتی است که در این مواقع امکان تصادف و اصابت به درب و دیوار به حداقل میزان خود می رسد. علاوه بر این، گزینه های بسیار متنوعی از نظر مواد، شکل ها و رنگ ها وجود دارند که می توانید آن ها را به سلیقه خود سفارشی کنید.

راحتی

همانطور که می دانید مزیت اصلی درب اتوماتیک راحتی باز و بسته شدن آن است. بدون نیاز به هیچ تلاش فیزیکی و تنها با فشردن یک دکمه یا از طریق یک سیستم کنترل دسترسی مانند سنسور حرکت می توانید به فضای پارکینگ دسترسی پیدا کنید. همچنین قیمت درب ریموت دار پارکینگ در برابر این مزیت برجسته ای که از آن سود خواهید برد چندان زیاد نیست.

نگهداری از درب های اتوماتیک

یکی از ابهامات بزرگ در خرید درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک نگهداری از آن است. با این حال، باید بیان کرد که مراقبت و نگهداری از این درب ها کار چندان دشواری نیست. فقط باید در صورت بروز هر گونه خرابی یا گیر کردن، با یک متخصص مشورت کنید و سپس مشکل به راحتی حل می شود. همچنین با ساخته شدن این محصولات از مواد مقاوم مانند فولاد توسط سازندگان عمر مفید چندین ساله آن ها تضمین می شود.

با این حال، برای جلوگیری از جمع شدن کثیفی، باید قسمت موتور را تمیز نگه دارید. با گذشت زمان، گرد و غبار و حشرات در اطراف موتور در جمع می شوند و آن را مسدود می کنند و از باز کارکردن آن جلوگیری می کنند. بعضی مجموعه های همچون مکث در ارائه دهنده درب اتوماتیک تا چندین سال محصولات خود را ضمانت می کنند. توصیه می شود چنین مراکزی را برای خرید درب انتخاب کنید و از خدمات پس از فروش آن ها در صورت نیاز بهره ببرید.

وضعیت ظاهری درب اتوماتیک

مدل ‌ها، رنگ ‌ها و متریال های سازنده انواع درب برقی بسیار متنوع است. بنابراین شما طیف وسیعی از گزینه‌ ها را برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک برای گاراژ، کسب ‌و کار، خانه و غیره خواهید داشت. با این حال، اگر در هنگام انتخاب شک دارید، همیشه می توانید با نصاب ها یا تولیدکنندگان درب های اتوماتیک مشورت کنید. این افراد به شما مشاوره می دهند و از این طریق  اطمینان حاصل کنند که کاملاً با نما و نیازهای شما ادغام می شود.

به طور کلی وجود درب اتوماتیک در محل کار، منزل یا پارکینگ شما ارزش آن ها را افزایش می دهد. اگر در محیط کسب و کار از آن ها استفاده کنید، مشتریان شما برای سهولت دسترسی به امکانات شما ارزش مثبت قائل می شوند. در مورد منزل با درب اتوماتیک، خانه خود را مدرن و زیباتر خواهید کرد. بنابراین در صورتی که قصد فروش ملک خود را داشته باشید، قیمت آن با استفاده از این محصولات در مقایسه با درب معمولی افزایش می یابد.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ را با توجه به پارامترهای مختلفی می توان تعیین کرد. مهم ترین این پارامترها که در هنگام قیمت گذاری درب به آن توجه می کنند را ذکر می کنیم.

عناصر امنیتی درب اتوماتیک

یک درب اتوماتیک می تواند عناصر امنیتی مختلفی داشته باشد که به صورت مستقیم در قیمت آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال بعضی درب‌ های اتوماتیک مجهز به فتوسل های ایمنی هستند که در صورت تشخیص مانع، درب متوقف می شود. به این ترتیب اگر شخصی، ماشین یا حیوان خانگی مانع شود در بسته نمی شود و با مکث در امنیت بیشتری نسبت به درهای معمولی ایجاد می کنند. علاوه بر این، درب های اتوماتیک این امکان را دارند که عناصر امنیتی دیگری مانند آشکارسازهای حضور مغناطیسی، لامپ های فلاش و غیره را به آن ها اضافه کنند.

 

ابعاد درب

ابعاد نیز عامل مهمی در تعیین قیمت درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک است. فرقی نمی کند که ساختمان شما تجاری باشد یا مسکونی در هر صورت طول، ارتفاع و وزن درب در قیمت گذاری نقش مهمی دارد. البته این پارامتر درباره تعیین قیمت تمامی درب های اتوماتیک لحاظ می شود.

تجهیزات بازشو

شاید بارزترین مزیت نصب درب اتوماتیک این باشد که درب با استفاده از ریموت کنترل باز می شود. بنابراین مجبور نخواهید بود از خودرو خارج شوید. با توجه به نیاز مشتری گزینه های مختلفی را تولید کننده این محصولات ارائه می دهد که می تواند نوع درب، متریال ساخت و شرایط باز و بسته کردن آن را انتخاب کند. علاوه بر این، در صورت تمایل می توانید برای امنیت بیشتر قفلی با کلید جرقه زنی برقی روی درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک نصب کنید. در صورت تمایل می توانید روی از سیستم های کنترل از راه دور نیز بهره بگیرید.

شرکت تولید کننده

اگر درب اتوماتیک دارید، مجبور نیستید ماشین را پارک کرده تا پیاده شوید و در را باز کنید و وقتی از کنترل از راه دور استفاده می کنید، درب در هنگام ورود شما باز است. به این ترتیب حتی نیازی به توقف خودرو یا باز کردن آن به صورت دستی نخواهید داشت، بنابراین در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد. اما شرکت های مختلفی این درب ها را تولید کرده و عرضه می کنند. هر شرکت قیمت خاصی را برای فروش محصولات خود تعیین می کند.

نوسانات بازار و مرکز عرضه کننده

نوسانات بازار از جمله کلیدی ترین مواردی است که در قیمت درب برقی پارکینگ می تواند تاثیر گذار باشد. البته شرکت عرضه کننده نیز تاثیر قابل توجهی در قیمت گذاری دارد. اگر شما از مراکز اصلی این محصولات را خریداری کنید مبلغ بسیار کمتری را برای خرید آن ها خواهید پرداخت.

در آخر

درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک در انواع مختلفی وجود دارد که می ‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود آن ها را خریداری کنید. بارزترین مزیت نصب درب اتوماتیک این است که به ما این امکان را می دهد که فقط با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کنترل درب را بدون هیچ تلاشی باز و بسته کنیم. این درب‌ ها امنیت پارکینگ شما را به میزان قابل توجهی بالا خواهند برد. همچنین تولیدکنندگان درب اتوماتیک پارکینگ را سفارشی می سازند که با هر فضایی سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *